Postat de: artzar | Aprilie 27, 2007

pescar al Cerului

Uneori sunt vizitat de idei marete…care devin poate fapte obisnuite ce trec apoi in setul de amintiri lasate in pace.Ce aveti in fata nu e un jurnal, nu e o carte live, e o incercare de a surprinde clipa ce se duce in cuvintele momentului……pe scara cerului sau perscar al cerului…am gindit asta in timp ce conduceam masina spre casa de la servici…mi-a placut si m-am gindit ca poate ilustra prezentul meu…si d-asta si am asezat-o pe post de titlu…

altfel…sunt un om datorita Fiului Omului si tot de la El vine si invitatia de a pescui nu peshte ci comori ascunse in namol…

scriu nu cu pretentia de fi citit sau citat…de fapt scriu pentru mine…oricine citeste se poate considera liber sa ignore ce vede…scriu pentru ca timpul ma invata ca uneori era mai bine…sau mai rau…scriu pentru ca vreau sa vad cum am fost…scriu cu greseli…scriu ingindurat, obosit, zimbitor si sarcastic…scriu departe de a fi perfect sau departe de pretentia de a face sau avea ceva nou…scriu nu din dorinta de a avea o reactie ci mai degraba un raspuns…scriu spre transformare…scriu din dorinta de a nu mai fi eu ci de a fi El…scriu pentru mine si pentru oricine vrea sa citeasca, cind vrea sa citeasca si daca vrea sa citeasca…usa-i descuiata, se poate intra si iesi…iar daca iei ceva cu tine la plecare…ia cele bune…

sper sa nu pleci cu mina goala…


Lasă un răspuns

Categorii

