Postat de: artzar | Mai 23, 2007

azi

Azi e corolarul de ieri si motorul pentru ceea ce va fi maine…

Azi ma gindesc sa sterg din jurnalul meu doua zile: Ieri si Maine

Ieri mi-a fost dat pentru a invata si Maine va fi consecinta a ceea ce pot face Azi.

Azi vreau sa strabat clipele cu convingerea ca suma lor din aceasta zi nu se va intoarce niciodata.

Azi e ultima ocazie pe care o am pentru a trai frumos fiindca nimeni nu ma poate asigura ca voi vedea soarele rasarind Maine

Azi vreau sa am destul curaj ca sa nu pierd nici o ocazie de a spune Adevarul; singura mea optiune e sa reusesc.

Azi voi investi cea mai valoroasa resursa – timpul meu in cea mai importanta munca: viata mea.

Azi voi trai fiecare minut cu pasiune pentru a face ca azi sa fie o zi diferita si unica din viata mea.

Azi voi sfida orice obstacol care imi iese in cale pe drumul meu, increzator in biruinta.

Azi voi infrunta pesimismul si voi  incerca a cuceri lumea cu un zambet, cu o atitudinea pozitiva de a vedea si astepta mereu ce e mai bun

Azi vreau sa dau fiecarui lucru obisnuit o expresie unica,

Azi voi sta cu picioarele pe pamant, intelegand realitatea dar imi voi folosi pe deplin fantezia,creativitatea pentru a-mi inventa viitorul

Azi imi voi lua timp ca sa fiu optimist si imi voi lasa urmele pasilor si prezenta mea in inimile altora spre binecuvintare…

Azi, vreau sa incep un alt anotimp al inimii cu incredere si demnitate.

 Azi…pina nu se face maine…


Responses

  1. Ieri… azi… maine…
    Si cand te gandesti ca timpul e doar un oftat al eternitatii, iar viata e o farama de timp…

    Peregrinul

  2. „Azi e ziua de maine pentru care iti faceai griji ieri” – nu mai stiu cine a zis-o…


Lasă un răspuns

Categorii

