Postat de: artzar | Iunie 17, 2007

el e tatal meu

am avut chef sa ascult niste duete, dar ceva special in ton cu fosnetul din jur…si am inceput sa caut in arhiva-mi toate duetele in care interpretii cintau impreuna cu tatii lor…interesante piese…variate…si Banica… si Cole…m-a incintat din nou Marty Goetz(gasit de mine prima oara prin casa familiei Wurmbrand) si Misha…gustos…da, da delicios…

„ziua tatalui” imi ofera perioada unui timp de introspectie…intrebindu-ma ce tata sunt si amintindu-mi de ce tata pamintesc am…

ce tata am ? fabulos de obisnuit…un tata care a trait normal, modest, parasindu-si de tinar locul natal in cautarea unui rost prin Capitala…multumindu-se intotdeauna cu locul din spate…ne iesind in fata… fara tupeu si de aceea considerat de multi usor de pacalit…nu este un invins, nu a fost niciodata ci doar a parut invins…viata a dovedit ca a stiut mereu cind sa se zbata si cind e in zadar sa o faca…

un om care putine lectii mi-a dat prin cuvinte…asta nu inseamna ca nu vorbea…vorbe memorabile ? tati1.jpgcine isi mai aduce aminte totul…un om caruia i-a placut sa povesteasca armata pe care a facut-o si copilaria dupa razboi…un om care a stiu ca dobindeste mai mult daca tace si face decit daca ofera directive si indicatii pretioase…

un om care se odihnea rar pentru ca noi sa nu ne obosim prea tare…un om care muncea uneori pina tarziu ca noi, copii, sa putem invata mai bine…un om care s-a jucat de putine ori cu mine pentru ca eu sa am cu ce sa ma imbrac, cu ce sa ma incaltz…

un om care nu a condus niciodata masina…a mers pe jos peste peste tot… un om care disciplina rar dar, de asta si nu pot sa uit…un om care nu a uitat niciodata cind e zi de biserica, nu doar duminca…indiferent de vreme, de anotimp…un om care nu ne-a fortat sa mergem cu el acolo…l-am urmat noi pe rind condusi de rugaciunea lui si a mamei…  

eu nu-s asa de tacut ca el…sunt mai sonor…dar oare mai eficient ?

sarut’mina tati ! te-as imbratisa s-acum dar o voi face de mai multe ori cind voi fi linga tine… 


Lasă un răspuns

Categorii

