Postat de: artzar | Iunie 25, 2007

Life begins at the end of your comfort zone

iti plac necazurile? nici mie…si cu toate astea le intilnim din cind in cind pe drumul nostru..uneori vin „la pachet” si pleaca pe rind…alteori vin in serie…

Mark Twain spunea odata: „Tot incercand, vom invata usor sa infruntam necazurile. Ale altora, desigur”. De fapt, nu este intotdeauna usor sa suporti necazurile altora, daca ele lovesc persoane pe care le iubim. 

deci, toti avem necazuri. uneori zilnic. Unele doar ne supara, altele chiar ne pun vietile in pericol. Putem ceda sub greutatea lor. Putem sa ne luptam cu ele. Sau, si mai provocator, putem sa le folosim ca sa realizam si sa devenim ceea ce nu puteam face si fi fara ele.

Un astfel de exemplu deosebit este cel al Marvellei Bayh, fosta sotie a senatorului de Indiana, Birch Bayh. Ea a pierdut un razboi de 8 ani cu cancerul. A inceput cu o mastectomie in 1971 si s-a terminat in 1979, cand Marvella avea 46 de ani. Dar ascultati mostenirea de speranta pe care a lasat-o milioanelor de oameni:

„Acesti ani scursi de la sosirea cancerului au fost cei mai plini, cei mai darnici, cei mai fericiti din intreaga mea viata” Plini? Darnici? Fericiti? Descrie ea intr-adevar o viata sub semnul cancerului? Ea continua astfel:

„Am invatat valoarea vietii, am invatat s-o impartasesc, am pus la punct prioritatile mele si am inceput sa realizez visul meu de mult amanat de a fi utila in felul meu”

Dupa mastectomia ei, Marvella Bayh a dedicat nenumarate ore proiectelor Societatii Americane de Cancer, a sprijinit cruciadele impotriva fumatului si a promovat programele de testare pentru cancerul de san. Cu o luna inainte de moartea sa a primit inalta decoratie Hubert H. Humprey Inspiration Award.

Boala Marvellei Bayh a ajutat-o de fapt sa-si gaseasca rostul si menirea in timpul ultimilor ei ani de viata. Multi oameni isi dau seama ca este posibil ca problemele sa ne dea aceasta posibilitate. Nu este nevoie sa cautam necazurile, ele vin de la sine, isi gasesc calea spre noi. Dar chiar si necazurile pot fi utile.

Scriitorul Richard Bach spune: „Fiecare problema vine cu un dar in mana”.

Iar Neale Donald Walsch zicea bine ca viata incepe acolo unde se termina zona ta de confort. Wow…pare simplu la citit…


Responses

  1. sincer, prefer sa traiesc la nesfarsit in monotonia vietii mele de sociofob, decat sa fac cancer.
    scrii fain… bafta;)


Lasă un răspuns

Categorii

