Postat de: artzar | Iulie 13, 2007

azi m-a putut vedea…

Antrenorul Universitatii Columbia, Lou Little, a fost oprit in campus de cineva care l-a informat despre moartea neasteptata a tatalui unuia dintre jucatorii sai. Antrenorul si-a asumat sarcina de a duce vestea cea trista jucatorului sau, intrucat stia ca acesta si tatal sau erau foarte apropiati.

La doua zile dupa ce a plecat acasa pentru inmormantare, studentul s-a intors in campus si s-a prezentat la antrenament.

„De ce te ai intors atat de repede?” l-a intrebat antrenorul.„Ai mai fi putut sta acasa o saptamana sau doua, noi te am fi inteles”.

„Domnule antrenor” a replicat tanarul, „tatal meu a fost ingropat ieri si restul familiei are grija de toate. Domnule Little, eu am venit tocmai pentru a juca in partida de maine- de asta m-am intors azi”

Antrenorul i-a amintit ca partida de maine este una decisiva si ca el, studentul, nu este un jucator de baza, care ar fi titular pentru o partida atat de importanta.

Dar studentul a insistat: „Stiu ca nu am jucat in multe partide, dar va rog mult sa-mi acordati aceasta sansa si lasati-ma sa joc in partida de maine. Trebuie sa joc!.

Dupa un moment de ezitare, antrenorul Little a aprobat cererea studentului.

Tanarul a jucat excelent, mult mai bine ca oricand, a fost lasat sa joace pana la sfarsit, si in mare parte datorita lui, Columbia a castigat partida.

La vestiar, antrenorul l-a intrebat pe student: „Ce minune s-a intamplat cu tine? Nu ai mai jucat la acest nivel in viata ta. Acesta a fost cel mai bun football pe care l-am vazut vreodata. Cum ai reusit sa faci asta?”

„Ei bine, domnule antrenor”, zise tanarul jucator epuizat si entuziasmat, „Dvs nu l-ati intalnit niciodata pe tatal meu, asa-i?”

„Nu, nu l-am intalnit” raspunse Little. „Stiu ca erati foarte apropiati si de cateva ori, v-am vazut, de la distanta, plimbandu-va la brat prin campus, dar nu l-am vazut fata in fata.”

„Sa vedeti” zise studentul cautand cu greu cuvintele potrivite ” mai pe toata durata vietii mele, tatal meu a fost orb si azi a fost prima zi cand a putut vedea cum joc.” 


Lasă un răspuns

Categorii

