Postat de: artzar | Iulie 18, 2007

fii un stilp dar nu de sare…

Am consumat aseara ceva mai mult light humor (se cauta produsele light, ajuta la dieta, nu?)…adica cum sa rizi fara sa te murdasesti. Am ris de multe din perlele spuse si nu toate pot fi amintite…memoria joaca feste uneori este asa de selectiva… de ex.”O învăţătoare de şcoală duminicală Ie-a spus copiilor: „Soţia lui Lot a privit înapoi şi a devenit un stâlp de sare. Un copil i-a răspuns: „Asta nu e nimic. Ieri am mers cu mama cu maşina, şi s-a uitat înapoi şi a devenit una cu stâlpul.”

Copii sunt o sursa inepuizabila de umor, haz de situatie…am zis o data ca am sa fac o colectie cu toate perlele copiilor mei…dar n-am mai update-at fisierul…

dar si de la sotia lui Lot pot invata ceva…ce? pai, si-a investit viaţa în ceva ce n-avea viitor; apostolul loan zice: „şi lumea şi pofta ei trece; dar cine face voia lui Dumnezeu, rămâne în veac.” (1 loan, 2:17) Dumnezeu a încercat să o scoată pe soţia lui Lot din Sodoma, însă ea n-a putut să-şi scoată Sodoma din inimă. Ni se intimpla si noua uneori nu?…si chiar in oaza de romanitate in care am plonjat recent am constatat de multe ori ca e mai usor sa scoti un roman din Romania decit Romania dintr-un roman…uneori cind ma gindesc prea mult ce-am lasat eu in urma…cite realizari…etc…pot devenit un obiect solid, dar neinsufletit….de aceea cind Dumnezeu spune că a sosit timpul să pleci, e bine sa nu eziti si sa te uiti doar inainte.

Apoi de la sotia lui Lot mai pot invata faptul ca fiecare decizie este urmată de consecinţe. Dacă ea ar fi mers înainte, fără să privească peste umăr, ar fi fost lângă fetele ei pentru a le proteja când au ajuns în peşteră. Dar n-a fost acolo şi acestea au căzut victime abuzului şi incestului. Înainte de a-ţi pierde copiii, înainte de a-ţi otrăvi căsnicia şi distruge viaţa refuzând să te rupi de trecut, nu uita de soţia lui Lot. N-a ajuns la loc sigur, dar a ramas ca o avertizare a Scripturii, pentru cei cu inima impartita, care s-au implicat in situatii periculoase…

situatiile prezente azi in jurul tau cer verticalitate, reclama sa fii un stilp, dar nu de sare…


Lasă un răspuns

Categorii

