Postat de: artzar | Iulie 31, 2007

atentiune vin textierii…

Ieri am vazut ca unii din elevii de la BAC au sanse sa ajunga ziaristi de prestigiu…acum sa vedem citi dintre ei vor putea sa ajunga taxtieri pentru diferiti solisti…

problema este ca unii au facut-o si chiar au luat bani pentru asta… mostre de versuri postdecembriste prezente in muzica contemporana romaneasca…(upssss…. cacofonia se ia… pe cale bucala ?)  

fiecare rind continemai intai interpretul, apoi numele piesei si apoi „capodopera”

locul inatai:

A.S.I.A. , «Printul meu»  „I-am spus mereu nu vreau camila/ Intai de toate fa-mi o vila/ Printul meu are titei/ Pot sa fac ce vreau cu ei. 

Varza, Live „Hai c-am omorat poporul, traiasCA CAlculatorul!” Bordo – Daca vrei „Daca vrei iubirea mea / Intr-o noapte ti-o pot da / Daca vrei mai mult, visezi!”  

Simplu – O secunda „O SECUNDA si mi-a fost de-ajuns / Am zarit-o, in inima mi-a patruns […] si m-am indragostit intr-un MINUT „  

3 Sud Est – Amintirile „ATUNCI cand iti va fi mai greu / Sa te gandesti la mine MEREU” 

Andra – In noapte ma trezesc„De cand ai plecat zilele mele trec intruna”  

Amici – Fitze „Faci ce vrei dar n-ai ce face / Nici pasta de dinti nu-ti mai place”  

Candy – Sunt fata care-ti place „Vreau sa plangi pe umarul meu / Atunci cand IMI este greu …..”  

Andra – Un ocean de-ai fi„Un ocean de-ai fi / M-as ineca zi de zi””  

De Luxe – Da-mi dragostea ta „Da-mi inima ta / Sa ma imbrac elegant”  

Sexxy – Spune„Vreau sa te intorci la mine / Fara tine-mi este bine” 

Alpha – Te-asteapta inima mea„Cand tu nu esti langa mine / Eu plang – tu crezi ca-mi este bine, / Si niciodata sa nu te indoiesti / Ca imi este bine atunci cand imi lipsesti.” 

Georgia – Tramvaiul 4 „Asta e tramvaiul 4. / Nimeni aici nu-si face patul.” 

Hi-Q – Totul va fi bine„Sunt trei zile deja de când n-am mai fost acolo. /La discolo. Ma simt ca Marco Polo.” 

ASIA – Garsoniera ta „In garsoniera ta e chiar asa cum e in America” 

ASIA – Garsoniera ta „… In Salonic sunt masline, iar toate cheile-s la tine” 

ASIA – Suna periculos„Tu ai banii, eu am anii suntem ca americanii”  

ASIA – Da-mi noptile-napoi„Te-astept ca de-obicei la semafor. / Ai uitat inca ceva / acasa-n dormitor.” 

ASIA – Uneori„Dar uneori e ciudat, /nu mai sunt destepti / Iti spun ca te iubesc / cand nici nu te astepti” 

Iris „Baby”„Esti unica iubire, chiar si ultima” 

Stefan Banica Jr. „Rodica”„Dar nea Tache vrea s-o faCA CAsiera la Tarom”.   

Andreea Balan , «Libera din nou» „Vreau sa fiu libera din nou/ Vreau sa iau viata la misto(u)”.  

Stars – Asculta break „Stars canta breakdance pentru voi …”  

Non Stop – In urma ta„Cauti in zadar sa ma gasesti in basme, in povesti, dar tu nici nu doresti.”  

Non Stop – Esti fata care-mi place „Esti fata care-mi place / Masina mea te-atrage / Si asta nu-mi da pace / Eu vreau doar sa ma distrez!”  

4U – Nu tin la tine „Eu spun ca esti desteapta / tu spui ca esti frumoasa / Hai gata cu minciuna / Sa mergem la mine-acasa” 

4U – Nu tin la tine„Nu trebuie sa le spui un adevar / Sunt prea sensibile. Pe unele le dor”  

Bombastic – Unde esti? „…tu nu mai esti sa te arunci la pieptul meu curat.” 

N5 – ? „Cum sa cred ca as putea sa te pot uita…”  

Hi-Q – Eclipsa „E fatal cum te misti superfinal” „Patul este scena/ Se ridica, se coboara / Sunt mai ceva ca Ayrton Senna”  

Maniack – Unde esti badie „Da boxele mai tare / Sa se-auda pana-n zare / Si mai incolo-n parcare!” 

Miki – Doar noi„Iti amintesti cum ne-aminteam / de zilele cand ne iubeam”  

Uni-k – Nu pot sa uit„Si sunt acum prea adormita / Ma uit pe geam si cad traznita.”  

O-Zone – Dragostea din tei „Alo, sunt eu Picasso / Ti-am dat bip si sunt voinic / Dar sa stii, nu-ti cer nimic!” „Chipul TAU si dragostea din tei/ Mi-amintesc de ochii TAI.” Direct din Republica Moldova vine o palma adresata celor care inca mai cred ca muzica poate fi o arta. Si pentru ca trebuia sa poarte un nume i s-a spus simplu, pe moldoveneste, O-Zone! 


Lasă un răspuns

Categorii

