Postat de: artzar | August 1, 2007

studiul biblic dauneaza!?

gene_getz.jpgl-am vazut ieri…era intr-o poza…era afisul unei conferinte…si mi-am adus aminte in ce imprejurari ii citeam cartile…”Masura unui om”…vremuri…

si cum credeam pe vremea aceea ca nu era alta mai buna… nu ti s-a intimplat nicodata? ca dupa ce termini sau in timp ce citesti o carte sa gindesti: ” nu voi mai citii niciodata una mai buna!”…mie mi s-a intimplat…de multe ori…si ma bucur de asta… 

aaaa….. numele? Gene Getz…nu prea e cunoscut…nici eu nu l-as fi cunoscut daca nu ma intersectam cu forma de studiere a Bibliei numita BEE… 

el spunea: “Studiul biblic în sine nu produce spiritualitate. De fapt va produce doar pofte trupeşti dacă nu este aplicat şi practicat. Adevărul este că studiul biblic fără slujire produce oameni cu atitudini judecătoare şi mândrie spirituală. Şi cu cât cred că ştiu mai mult, cu atât mai mândri devin” 

În cazul în care creştinismul ar fi fost doar o filozofie, atunci activitatea noastră principală ar fi fost studiul. Însă din moment ce înseamnă o relaţie cu Cristos, ultimul lucru de care au nevoie unii dintre noi este încă un nou studiu biblic…nu nu este o pledoarie impotriva studiului biblic…imi place sa particip la el si-mi place sa-l fac, sa-l organizez…dar la un moment dat parca stim prea multe si traim prea putine… 

cunoaştem deja mult mai mult decât punem în practică. Dacă primesc cunoştinţe biblice si nu există o implicare in slujire, voi stagna spiritual. Iar bisericile fac uneori de fapt un (de)serviciu ţinând oamenii ocupaţi aproape tot timpul cu studii biblice, fără a le arăta modalităţi practice de a aplica ce au învăţat la studiul anterior. Apoi fiecare pleacă mai departe şi uită adevărul, înainte ca acesta să se poată cufunda în inimă şi aplica realităţii, gândindu-se că au crescut spiritual deoarece carnetul de notiţe a devenit mai gros.  


Responses

  1. Dragul meu Emi,

    Îţi mulţumesc din inimă că ai avut bunăvoinţa de a mă pune în „blogroll”-ul tău. Iată că de astăzi am mutat blogul la http://dorupope.com Dacă doreşti să mă mai ai în blogroll, te rog să modifici link-ul pentru „Perspective Creştine”. Blogul de pe wordpress va rămâne deschis în continuare dar nu mai postez acolo.

    Mulţumesc,

    Doru

    http://perspectivecrestine.wordpress.com/2007/07/31/anunt-important/


Lasă un răspuns

Categorii

