Postat de: artzar | August 19, 2007

crestinism mate-fizic

za.jpgMi-a placut matematica. Dar nu atit de mult cit sa performez in domeniu…am fost „normal”…si fizica mi s-a parut interesanta…probleme combinate cu mate-fizica erau uneori interesante…mai ales prin rezultat…

sa vedem una din ele…ai in fata ta patru inele de otel. Sunt legate intre ele…mai stim ca primul inel poate susţine 36 kg, al doilea 27, al treilea 18 şi ultimul 9 kg.

Câte kilograme crezi că pot susţine înlănţuite? ………………….bine, bine nu sari pe socotitorul aflat pe tastatura sau in meniul computerului tau…sa zicem…100 kg? Nu! 90? Nici! Daca sunt patru inele legate intre ele avem deci un lant…si un lanţ poate sa susţine doar cât suportă cea mai slabă verigă, adică 9kg!Si uite asa am inceput eu sa aplic mate-fizica la viata mea…

uneori lucrurile par la fel şi în privinţa noastră; vulnerabilitatea noastră este egală cu cea mai mare slăbiciune a noastră! De aceea încercăm să le ignorăm sau să le folosim drept scuza. Insa acest lucru este periculos pentru ca bazându-ma pe propriile resurse, voi începe să cred că pot face totul de unul singur.

Apostolul Pavel şi-a petrecut prima jumătate a vieţii slujind lui Dumnezeu conform propriilor principii – si a avut rezultate dezastruoase. În ciuda abilităţilor sale remarcabile, a trebuit sa înveţe să se bazeze pe Dumnezeu, de aceea el poate, spre final, sa spuna: „Şi El mi-a zis: „…’Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine.” Piedicile, „ţepuşurile şi opreliştile sunt darurile lui Dumnezeu pentru cei atotsuficienţi! O Doamne si citi suntem!

Nu-ţi va permite să-ţi foloseşti slăbiciunea drept cârjă sau scuză, ci prin ea te va face dependent de El. Tot Pavel scrie: „Şi ca să nu mă umflu de mândrie, din pricina strălucirii acestor descoperiri, mi-a fost pus un ţepuş în carne, un sol al Satanei, ca să mă pălmuiască, şi să mă împiedice să mă îngâmf.” (2 Corinteni 12:7)  

Dumnezeu te va ţine în contact cu limitările tale. O Doamne, dar de ce? Vrei sa ma faci de râs? Nicidecum. Doar pentru a face voia Sa, prin modalităţile Sale, prin puterea Sa! 

Fiecare act al lui Dumnezeu în viaţa mea este conceput pentru a-mi creşte dependenţa de El!  „…a Ta este împărăţia şi puterea şi slava în veci…” (Matei, 6:13). Iar aici este vorba despre El, nu de noi! 

Doamne, asta-i crestinism mate-fizic…. 


Responses

  1. noh, faina explicatiune. mi-a placut si e bine zis🙂


Lasă un răspuns

Categorii

