Postat de: artzar | Septembrie 13, 2007

crestinism si yoga

 Poate yoga si exprimarea ei hindusa sa compromita credinta crestina? Pot crestinii sa fie centrati in Cristos cind sunt concentrati la ei insisi ?

Pastorii John MacArthur si Doug Pagitt au discutat asupra acestei teme la CNN.

Pagitt, lider in cadrul miscarii the Emerging Church a spus:

Din experienta mea personala cunosc muti oameni care au practicat yoga, niciunel dintre ei nefiind centrat pe ceva negative sau demonic. De fapt multi au descoperit befeniciul legaturii intre minte si corp…

MacArthur a comentat intre altele:

Asta nu seamana cu crestinismul. Crestinismul spune sa-mi umplu mintea cu Adevarul lui Cristos si Cristos sa ma controleze in atitudinile mele, in miscarile mele. Asta este intr-un fel actul de inchinare crestina

Un debate interesant…comentarii se pot face multe, iar de folos pe vremuri mi-au fost cartile lui Ernest Velea de la Editura Ariel din Timisoara.

 

Script debate  


Lasă un răspuns

Categorii

