Postat de: artzar | Octombrie 1, 2007

moda vorbelor rele…

Iar sunt la moda vobele rele prin targ…unii o fac din placere, altii din pasiune, altii ca n-au ce face…sunt tot mai multi oameni care se simt „agentii curatitori” ai lui Dumnezeu intr-o tara asa mica precum Romania…si dupa ce i-au curatat pe altii, se curata intre ei…cum o fi sa te crezi „clor-ul”(da, da din tabelul lui Mendeleev) lui Dumnezeu in spatiul carpato-danubiano-pontic ?….ce adunatura, moncher, ce adunatura… 

Ajutat de amicii de la hotnews iata cum se admonestau oamenii culti pe vremuri…

“N-am participat la funeralii, dar am trimis o scrisoare frumoasa in care spuneam ca sunt de acord” (Mark Twain)

“Va trimit doua bilete la premiera noii mele piese; veniti cu un prieten… daca aveti vreunul!” (George Bernard Shaw catre Winston Churchill). “Imi este imposibil sa vin la premiera, dar voi veni la a doua reprezentatie – daca va avea loc” (Winston Churchill catre George Bernard Shaw)

“Tocmai am aflat despre boala sa. Sa speram ca nu este nimic banal” (Irvin S. Cobb)

Winston, daca ai fi sotul meu, ti-as pune in fiecare seara putin arsenic in ceai”, ii spune Lady Astor lui Winston Churchill la o receptie. Raspunsul lui Churchill: “Doamna, daca as fi sotul tau, l-as bea!”

 “Doamna, cat sunteti de urata!” se sperie Churchill, vizibil baut, de Lady Astor. Aceasta replica: “Sir, sunteti beat!”. Churchill puncteaza: “Adevarat, dar mie-mi va trece!…” ce stil moncher, ce stil…dar iti trebuie ceva intelighentza sa vorbesti asa…


Responses

  1. drept sa iti spun ai nevoie de putina inteligenta , nu de multa,ca sa vorbesti cu toti asa , dar la crestini ar trebui sa nu se poate

  2. sa nu se poarte am vrut sa spun

  3. ai dreptate…asta face parte din zona „vorbe cu doua(sau mai multe) intelesuri” dar parca din 2 rele preferi stilul acesta decit ciobanismele(am vrut sa spun pastorismele) din targ…

  4. ca in bancul cu rabinul care dadea dreptate la toata lumea trebuie sa iti dau si tie dreptate, vorbele aceste pot sa nu fie intelese de persoana vizata, noi ne descarcam si oare e bine asa? e si Dumnezeu acolo🙂


Lasă un răspuns

Categorii

