Postat de: artzar | Octombrie 9, 2007

Dawkins versus Lennox FINAL UPDATE

…eu mi l-am comandat. in citeva saptamani o sa vina. as fi dorit sa am puterea financiara de comanda mai multe pe care sa le ofer apoi celor care au nevoie si sunt in domeniu dar…

Este o masura in care inteleg sa respect munca unor oameni care au avut viziunea, timp si-au depus energiile lor in a realiza aceast debate. E o forma in care incerc la rindul meu sa incurajez organizatiile crestine. Care intre noi fie vorba nu se prea bucura de mare ajutor financiar. De aceea orice produs cumparat duce la acoperirea unor cheltuieli.

Dupa 9 ani de jurnalism crestin in Romania stiu cum ma(ne) simteam cind cineva folosea sau valorifica produsul pe care noi il gindisem sau spusesem. Dar asta era…nu avem puterea de a ne bate prin procese cu cei care foloseau ideile noastre…juristi care sa ne ajute nu prea se gasesc…si atunci preferam sa ne gindim la altceva nou…de aceea acum citiva ani am gandit si produs la RVE Bucuresti o serie de jingle-uri „Asculta Originalul!”…

anyway…alte vremuri, ce vremuri….

am gasit un alt discurs al lui Lennox despre cum gindeste Dawkins. discutia dintre ei se afla aici (echipa de la quickbible.net s-a oferit sa-l gazduiasca temporar)  


Lasă un răspuns

Categorii

