Postat de: artzar | Octombrie 26, 2007

Biblia se scrie inca de mana…

Ecuadorieni de toate virstele vor scrie de mana toata Biblia – verset cu verset. Acest eveniment va avea loc in cadrul proiectului Bible Marathon initiat si organizat in Ecuador de HCJB Global si IBS-STL Latin America. 

Un singur om va scrie un singur verset…cele aproximativ 30000 de versete reclamind participarea a 30000 de oameni.  Rezultatul va fi o Biblie gigant care va purta cu ea caligrafia ecuadorienilor.  

Inaugurata in Quito pe 27 September proiectul a inceput cu o intalnire a mai multor pastori evanghelici, intalnire difuzata de postul de radio HCJB. 

Locul de intalnire al celor care vor sa participle la proiect ese stadionul central din Quito. Printre primii care au participat au fost copii din diferite scoli ale orasului. Ce mi s-a parut interesant este si faptul ca in dorinta lor de participa si din respect pentru Biblie oamenii au stat la coada pentru a scrie cu mana lor un verset. In timpul anului viitor Biblia va circula in  mai multe orase ale Ecuador-ului precum o torta olimpica dar de aceasta data o torta biblica ca un reper moral. 

Cartea va fi expusa la sediul HCJB Global’s Ministry Centre din Quito, unde oameniii vor putea veni si scrie versete din Scriptura.  Tatiana De La Torre, director al statiei locale de radio HCJB, a declarat ca promo-ul acestei actiuni a fost: „Pentru evanghelizarea Ecuador-ului, mai multe Biblii, mai multe vesti bune”. 

Dupa statia de radio, Biblia(care inca nu a fost terminata) va fi expusa in librarii crestine si biserici pentru ca doritorii care vor sa participe la proiect sa poata intra pe lista scribilor…


Responses

  1. Frumoasă iniţiativa ecuadorienilor! Mi-ar fi plăcut sa mă inscriu şi eu în lista ”scribilor”, dar … nu sunt din Ecuador.🙂

  2. Hi Lia,
    Si mie mi-a placut de ideea lor…dincolo de caligrafie cred ca ceea ce scriii cu mana ta inveti mai repede…aici sunt old style school…azi cu tastatura asta am uita sa scriem de mana…cind ai scris ultima data de mana?…mi-am propus ca anul acesta toate felicitarile „de Craciun” sa le scriu cu mana mea…

  3. Da. Cu siguranţă acel verset scris de mână personal, nu va fi uitat toată viaţa!… Când am scris de mână ultima dată? Azi dimineaţă. Eu încă mai scriu mult şi de mână. Cu toate că la tastatură scriu kilometric.


Lasă un răspuns

Categorii

