Postat de: artzar | Octombrie 27, 2007

60 de minute in ROmania

ma gindeam de mult la asta…credeam ca va veni, dar acum chiar s-a intamplat…

azi dimineata (7AM aici) sau dupa-amiaza (5PM acolo) am fost in tunelul timpului; nu pentru a o gasi pe “luminita de la capatul tunelului”(eu am ajuns in Canada sa fiu vecin cu Luminita …pe bune… pe vecina mea o cheama asa) – pe care romanii o asteapta invariabil la fiecare Nou An; …asta insemana ca am iesit din tunnel si astept intrarea in altul…c-asa-i-n viata…un tunel vine,  altul se coboara, asta te face sa pretuiesti mai mult lumina…lumina de afara sau lumina pe care trebuie sa o ai cu tine, in tine in clipele intunecate…

o incursiune in timp la ceea ce am facut si am fost pe vremuri…un fel de pod peste continente si chiar mai mult decit atiti un pod peste momentele vietii mele…pentru 60 de minute m-am intors live intr-un radio program in Bucuresti la RVE…au prezentat ei programe si emisiuni in reluare, difuzeaza inca jingle-uri si promouri cu mine dar, live e pentru prima data…RVE un loc in care daca patrunzi si-l lasi sa-ti patrunda in suflet ramane al tau si tu al lui pentru totdeauna…

o ora in care am putut sa imi onorez parintii intrucit a fost si ziua mamei mele, iar emotiile ei care se amplificau cu fiecare emisune in reluare pe care o prezentau, au fost intr-un fel marite de faptul ca stia ca acum eram chiar in timpul acela acolo…

o ora de Romania…o ora zburdalnica pe care am gindit-o altfel inainte sa se intample dar care a iesit asa cum a vrut Dumnezeu…emotii, amintiri, zimbete, muzica, regasiri, perspective…mi s-a parut stingace prestatia mea, sigur am si gasit motive fiind obisnuit mai mult pe partea cealalta a microfonului…le multumesc celor care au fost acolo, care au ascultat emisiunea si au sunat, celor care mi-au scris, m-au sunat si mi-au trimis mesaje…dupa 20 de luni de despartire e extraordinar pentru mine sa vad cum legaturi care pareau intrerupte au continuat sa se impleteasca pina intr-o zi a revenirii…le multumesc celor care au gindit aceasta forma de revenire pe care o vom permanentiza acum intr-o foma lunara(nu selenara) si poate la anul o legatura care va insemna un nou proiect media…unul din cele pe care le am in lucru…

asta insemana ca planul meu de restructurare a blogului si a aparitiilor mele media va incepe sa ia contur…

asta nu insemna ca ma dau jos de pe scara ci voi continua sa urc cu bagaje sau fara, singur sau cu altii…

am galopat prin trecut uitand sa spun o gramada de lucruri (n-am avut timp nici sa spun la revedere) dar poate e mai bine asa…de ce? Pentru ca mai am o sansa…

in Noiembrie, in ultima simbata, voi fi din nou in Romania…tot la RVE Bucuresti…pentru ca acolo asculti de obicei ORIGINALUL…


Responses

  1. LA MULTI ANI ! Dl sa fie cu tine si in viitor, la fel cum stim ca ti-a condus pasii in trecut… sa iti implineasca ceea ce este intelept din ceea ce-ti doresti si sa tina Mana Sa ocrotitoare asupra voastra.
    A fost o reala placere sa te auzim dupa atata vreme ( l-am rugat pe Gabi sa-mi inregistreze emisiunea pt. ca intram de serviciu) si te reasteptam cu nerabdare, mai ales ca unii din noi chiar sunt foarte interesati de ceea ce transmiti in emisiunea ta🙂
    Te saluta fam. Pavel

  2. salut Gabi, sarutmina Coca. Multumesc pentru urari…emisiunea a fost cam „varza” n-am reusit sa raspund punctual dar sper ca in noiembrie sa fie mai bine.


Lasă un răspuns

Categorii

