Postat de: artzar | Noiembrie 2, 2007

vinerea vesela 6

Ceva vreme in urma, Matthew Henry, cunoscutul cercetator biblic, a fost jefuit de slujitorul sau. Cunoscind faptul ca trebuie sa multumesca pentru orice lucru s-a gindit la intimplarea prin care tocmai trecuse si a spus:

Sunt multumitor in primul rind, pentru ca nu m-a jefuit pina acum; in al doilea rind, pentru ca mi-a luat doar geanta si nu si viata; in al treilea rind, pentru ca mi-a luat tot ceea ce aveam si nu era prea mult; si al patrulea, pentru c-am fost jefuit si nu am jefuit eu…

Matthew Henry (1662-1714)
un non-conformist cercetor englez al Bibliei


Lasă un răspuns

Categorii

