Postat de: artzar | Noiembrie 7, 2007

89 Billy Graham

bg89.jpgCunoscutul evanghelist Billy Graham sarbatoreste astazi, 7 Noiembrie, 89 de ani. Si o face intr-un mod in care recunostinta si multumirea se indreapta cartre Dumnezeu. Astazi familia sa numeroasa se va reuni in jurul sau, pentru prima oara de la moartea sotiei lui, Ruth.

In Iunie a implint 64 de ani de cind se afla implicat in slujirea lui Dumnezeu. 

„Din cind in cind ma simt rupt, cind ma gindesc ca Ruth nu e linga mine…era o parte foarte importanta din viata mea…dar credinta ca o voi vedea curind imi ofera acel comfort si nu-mi inchipui cum as putea sa parcurg aceasta prioada fara puterea care vine de la Dumnezeu. Imi doresc sa-mi petrec sarbatoarile in familie. Va fi mai greu fara Ruth care mentinea traditia organizarii Craciunului iin familie…” 

Graham este inca impliat activ in citeva proiecte, lucrind la terminarea unor carti si oferind sfaturi in lucrarea misiunii BGEA, pe care a inceput-o in 1950.


Lasă un răspuns

Categorii

