Postat de: artzar | Noiembrie 16, 2007

Hollywood Prayer Network

„Am gasit ca cea mai mare putere in lume este puterea rugaciunii” Cecil B. DeMille, producator de film. 
 

Data urmatoare cind o celebritate sau un “model’ de-al tau face vre-o prostie, nu-l injura…ci roaga-te pentru el.

 

Asta recomana intr-un fel Hollywood Prayer Network celor peste 5000 de membri ai sai. Celebritatile, indifferent de domeniul in care performeaza sau dezamagesc formeaza poate unul din cele mai neexploatate „teritorii”, domenii in care Evanghelia nu a ajuns. Si daca avem in vedere revitalizarea si valorizarea domeniului cultural de ce sa nu ne axam pe acest lucuru. Desi in citeam aseara pe Francisck Scheffer si mi se rupea inima cit de strimbe sunt lucruile.“Oamenii m-au oprit la biserica si mi-au zis: Chiar imi place Jennifer Aniston dar cum sa am rog pentru ea ca nu o cunosc” spune producatorul de televiziune si fontorul Hollywood Prayer Network, Karen Covell. “Nu conteaza i-am spus, roaaga-te pentru ei. Este ca un dar pe care il trimiti cuiva pe care nu-l cunosti”Vineri grupul a programat un breakfast de rugaciune in Beverly Hills. Vor fi in atentie celebritatile cu litera “A”. un placut mod de decontracta mana si de a lasa piatra sa cada jos…


Lasă un răspuns

Categorii

