Postat de: artzar | Decembrie 15, 2007

pantofi pentru mama

e mai mult decit un cintec…e un simbol a ceea ce poate face un copil pentru mama sa, pentru parintele sau…

eram in masina acum 2 seri…conduceam spre casa…am schimbat frecventa la radio si am auzit ceva voci cunoscute…ploua, nu tare dar suficient cat sa mergi prudent…de unde-i stiu?…apoi am inceput sa fiu atent la ceea ce cinta…era cintec de Christmas…ploia asta incetineste mersul si pot sa ascult cred ca toata piesa pina parchez masina…dar cum ii cheama? e un story-song…ninsoarea s-a transformat in ploaie…stiu, sunt Newsong…Ehh, Vancouver iarna…frumos filmul, superba piesa…dupa e o asculti nu-ti mai vine sa faci nimic altceva decit sa-ti suni sau vizitezi mama…ploua afara…ploua si sub ochelari…

dupa ce asculti astfel de piese iti dai seama ca nimic nu mai conteaza decit relatia pe care o ai cu cei din jur…viata e scurta si nu merita sa traiesti indiferent fata de cei din jur…

piesa?…n-am putut sa o ascund in  pagina de „am privit si-am cintat”


Lasă un răspuns

Categorii

