Postat de: artzar | Decembrie 18, 2007

KAKA – stie cui apartine…

Jucatorul lui AC Milan, brazilianul Kaka, a spus duminica ca este gata sa mai joace o data finala dupa ce “rossoneri” si-au adjudecat Cupa Intercontinentala prin victoria impotriva echipei Argentina’s Boca Juniors.   

„Acest trofeu este foarte important pentru mine” a declarat jucatorul brazilian la finalul meciului cistigat de AC Milan cu 4-2.   „Am obtinut ca echipa tot ceea ce ne-am dorit. Prin acest trofeu se incheie o etapa importanta in cariera mea. Privesc spre viitor spre cistigarea altor titluri”.   

„Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ceea ce s-a intamplat in acest an”, a spus jucatorul care este crestin evangehelic. Dupa fiecare reusita, el isi arata tuturor tricoul pe care scrie „I belong to Jesus”, tricou pe care il poarta mereu sub echipamentul echipei in care joaca. 

Dupa finala de acum 8 ani a Campionatului Mondial de fotbal, cistigata de brazilieni, lumea intreaga a putut vedea citiva jucatori avind tricori pe care scria numele lui Isus. Este stiut deasemena ca jucatorii echipei Braziliei se roaga impreuna inainte de fiecare meci. Moda cu tricourile pe care sa scrie numele lui Jesus a fost repede imprumutata si prin campionatul Romaniei, jucatorii crezind insa ca asta le va asigura statut de „brazilieni”…  

„Am obtinut un trofeu care este foarte greu de cistigat” a spus Kaka.    Brazilianului i-a fost decernat si prestigiosul trofeu Balonul de Aur (Ballon d’Or) oferit de ziarul francez L’Equipe, fiind considerat cel mai bun jucator al anului.   

„Am simti ca am atins un nivel bun in viata. De aici incolo vreau sa mentin acest lucru si sa cuceresc mai mult.”   

Jucind accidentat cu unghia rupta a degetului mare de la piciorul drept,  Kaka a inscris o data(video) si a participat decisiv la 2 goluri ale echipei sale.    Milan a razbunat in felul acesta infingerea suferita in 2003, Boca castigind atunci la pentaltiuri.   „Nu-mi place cuvintul revansa” a spus Kaka. „In 2003, noi am pierdut si asta e istorie. Azi am cistigat si am facut istorie”.   


Lasă un răspuns

Categorii

