Postat de: artzar | Decembrie 18, 2007

TOP 10 expresii stupide spuse despre religie in 2007

Unora le place pasivitatea…nu interactiunea…parca traiesc dupa modelul „hit and run”…sau altfel interperetat „citeste si fugi” …nu spun nimic… nici „bleahhhh”… nici „mda”…ei bine cu topurile cred ca e la fel…

Topul mai sus mentionat nu exista…dar cred ca-l putem face noi…la cite am citit cu totii anul acesta si s-au vazut cred ca putem face asa ceva…

Va solicit contributia la alcatuirea acetui TOP (sa nu ne oprim la zece putem avea mai multe si apoi alegem…) al expresiilor stupide despre religie pe care le-am auzit in 2007…

pina va mai ginditi, incep eu…

 

“Cartile mele sunt despre uciderea lui Dumnezeu”  – Philip Pulman

urmatorul va rog…


Responses

  1. Cristian zice:
    cred ca pe primul loc se afla Tom Harpur, cu cartea sa, national bestseller „The Pagan Christ” in care afirma fara sa clipeasca macar ca Mantuitorul nostru nici nu a existat. Personal imi pare bine ca dupa DaVinci Code a lui Brown de acum 2 ani ( tot in ajunul Craciunului ) apare aceasta carte care il contrazice pe Brown. Si noi stim ca daca o imparatie este desbinata impotriva ei insasi, ea nu dainuieste. Imi aduc aminte de o vorba pe care o cita destul de des Nichita Stanescu : „Nu mor caii cand vor cainii !”. Daca Isus nu exista, de ce lupta din rasputeri sa-l elimine mai mult de jumatate din populatia globului ? Este cineva in lume care ar incerca sa sustina ca Piramida lui Keops nu se afla la Paris ? Asa este si cu Salvatorul si Rascumparatorul nostru. Noi mergem inainte, caci stim in cine am crezut.


Lasă un răspuns

Categorii

