Postat de: artzar | Ianuarie 9, 2008

Borat la biserica…

nu stiu de ce in timp ce scriam despre bisericile americane vazute de aceasta data de Barna prin prisma carismatismului mi-am adus aminte de filmul Borat.

priviti si ganditi…

marturisesc nu am vazut tot filmul… dupa inceputul filmat in satul romanesc Glod(poate daca se imbatau cei care scriau pancarta de la intrarea in sat iesea GOLD pina la urma) si am vazut in ce tenta continua filmul am renuntat…

dar, oricum am vorbit la vremea aparitiei lui cu tot felul de amici…comedia evreului Sacha Baron Cohen pare sa fie o satira dura la adresa societatii contemporane americane, care i-a atras si o serie de pocese…in fine nu asta e subiectul acuma ci cum priveste Borat biserica din SUA in care el ajunge…


Lasă un răspuns

Categorii

