Postat de: artzar | Ianuarie 23, 2008

Fericirile – versiunea satanica

1. Ferice de cei ce sunt prea obositi, prea ocupati si prea delasatori pentru a petrece o ora pe saptamana impreuna cu alti crestini in Biserica – ei sunt cei mai buni slujitori ai mei.

2. Fericiti sunt acei crestini care asteapta sa fie consultati in toate domeniile si se asteapta sa fie aplaudati – ador sa lucrez cu ei.

3. Fericiti sunt cei care sunt prea deranjati de ce vad in jurul lor si au incetat sa mai mearga la biserica- ei sunt cei mai mareti ambasadori ai mei.

4. Ferice de cei ce fac probleme si provoaca discordie – ei se vor numi copiii mei.

5. Fericiti de cei care se vaita si se plang toata ziua – ei sunt muzica placuta urechilor mele.

6. Fericiti de cei care sunt obsedati de greselile preotilor si comportamentul lor – ei nu vor auzi niciodata Adevarul lui Dumnezeu.

7. Ferice de membrii bisericii care asteapta sa fie invitati sa vina la biserica lor – ei sunt o parte a problemei si nu a solutiei.

8. Ferice de toti cei care barfesc – ei vor provoca dezbinarile care imi fac placere.

9. Ferice de cei care se supara repede – se manie usor si renunta.

10. Ferice de cei ce nu se ofera sa face ceva de dragul lui Dumnezeu – ei sunt ajutoarele mele de nadejde.

11. Ferice de toti cei care spun ca au dragostea lui Dumnezeu dar urasc pe fratii si surorile lor – ei vor fi cu mine, mereu.


Responses

  1. LOL… astea le-a scris vreun puber cu cosuri aflat in crize de personalitate?

  2. cosurile, din cite stiam eu, se trateaza diferit iar criza de personalitate nu incumba o astel de exprimare…anyway, cred ca textul descrie o lume nu departe de unii pamanteni…


Lasă un răspuns

Categorii

